Op D.A.T.E. met de klant

Klantgericht communiceren voor betere verkoopresultaten

Klantgericht communiceren draait om meer dan alleen een dialoog aangaan. Want juist door een goede dosis persoonlijke aandacht aan je verkoopgesprek toe te voegen, groeit de kans op succesvolle verkoopresultaten aanzienlijk.

Ga daarom op D.A.T.E. met jouw klant. D.A.T.E. staat voor Dialoog met Aandacht om een Transactie te creëren en samen te Evalueren. Weinig mensen hebben een natuurlijke aanleg om vragen te blijven stellen en te blijven luisteren. In de praktijk zijn mensen voornamelijk aan het zenden. Toch kun je veel meer waardevolle informatie delen door vragen te stellen en effectieve gespreksvaardigheden toe te passen.  

Persoonlijk zakendoen
in een wereld van harde resultaten
maakt het verschil.

Dit leer je tijdens de training

Op D.A.T.E. met je klant

Programma

Met de training Op D.A.T.E met je klant leer je hoe je klantgericht kunt communiceren voor betere verkoopresultaten. Tijdens deze 1-daagse training komen onder andere de volgende thema’s aan bod:

  1. Klantgericht communiceren, hoe doe je dat?
  2. Het gedrag van de klant leren kennen
  3. Impact maken op verschillende klanttypen
  4. Diepgang creëren in elk verkoopgesprek
  5. Van zenden naar luisteren, verbeter je luisterend vermogen

Resultaat

Na deze training Op D.A.T.E. met je klant kan jij:

  1. Meer inzicht krijgen in de denkwijze van je klant
  2. Verschillende klanten benaderen met de juiste gespreks- en vraagtechnieken
  3. Je luisterend vermogen naar een hoger niveau tillen

Voor wie

Voor iedereen die meer resultaten uit verkoopgesprekken wilt halen en beter wil communiceren met klanten.

Jouw investering

De investering voor de interactieve training Op D.A.T.E met de klant wordt afgestemd op jouw trainingsbehoeften. Aan de hand van jouw leerwensen ontvang je een gepersonaliseerd trainingsvoorstel. Zo kun je als organisatie maximale rendement uit de training halen.

Meld je aan voor de training

Mail naar info@salestuning.nl met het onderwerp “Training Op D.A.T.E met de klant“.

Wat anderen zeggen

Marc Groeneveld

Marc Groeneveld

Amanda beheerst de kunst om bij de hoofdzaak terug te komen en aan te voelen wie op welke wijze erin zit zodat er een goede groepsdynamiek ontstaat.

Lees verder